Restart...

20.06.2018

Krásnou pohodovou středu vám všem! Přemýšleli jste někdy poslední dobou nad tím, jak znovu načerpat ztracenou energii? Jak  se uvolnit a být šťastnější? Jak opět najít chuť a sílu do života? Že ano?! Tak jste tu správně. V dnešním článku vám popíšu, jak se poslední dobou snažím ze všech sil prokousat k té ctižádostivé, akční a veselé holce, kterou jsem ještě před několika měsíci byla. 

Pokud jste četli minulý článek, tak asi víte, že jsem měla období, kdy jsem nebyla zrovna samý úsměv, a kdy ze mě vyzařovala spousta pozitivní energie, neboť mě ovládal především stres, povinnosti a neustálé nervy. A ikdyž je tohle období pryč a já mám opět volno, prostor k seberealizaci, objevování a radování se, tak mi to nějak nejde...

Těžko říct, proč je tak těžké znovu zajet do starých kolejí, vzpamatovat se a aspoň chvíli si užívat...Prostě mě uvnitř duše neustále hlodá pocit toho, že něco musím udělat. Asi to mozek pod náporem všech událostí nedokáže vstřebat nebo co. A to mu každý večer domouvám, aby se zklidnil :D :D 

Pokud se také potýkáte s tímto ,,problémem", řeknu vám pár typů, jak se poslední dobou snažím co nejvíce uvolnit.

1.) Dělaní si malých radostí (i starostí)

S tímto bodem souvisí již to, co jsem zmiňovala v minulém článku-NAKUPOVÁNÍ. Ano...Možná vám teď připadám jak nějaká shopaholička, ale ne...Je sice pravda, že poslední dobou utrácím více než je nutné, ale nějak prostě nevím co s tím :D Neskutečně mě to totiž baví, uklidňuje a pomáhá mi to vypnout od všech povinností. Snažím se sice držet alespoň trochu na uzdě, jenže teď mají v krámech takovou spoustu hezkých věcí, nepřijde vám?! ;) :D Co se týče starostí, tak mluvím nejen o problému financí, ale také například o místu ve skříni(chudinky skříně praskaj ve švech).

2. Úklid

Koho by sakra bavilo uklízet?! Mě teda ne...Ale abych se přiznala, mám během roku několik málo období, kdy i mě popadne uklízecí horečka. Nějak se řídím pořekadlem, že pro ,,úklid" duše je nutný i ,,úklid" zevnějšku. A tak mám teď období, kdy mě baví uklízet. Nejvíce si teď libuji ve zbavování se starých věcí. Zkuste to. Je to tak uklidňují. Vždy mám potom pocit, že se mi snadněji dýchá. Tak jsem už vyhodila hodně tašek oblečení, některé dala na charitu a ty lepší kousky se snažím ještě prodat :) 

3. Káva

Co totiž nespraví kafe, spraví mnohem více kafe O:) A nemyslím to jen kvůli kofeinu a případné energii. Poslední dobou si totiž ráda dopřávám relax právě prostřednictvím kávy v různých kavárnách. Zkuste to taky. Ale bez notebooku, bez práce...Jen si kupte svou oblíbenou kávu, posaďte se, vnímejte svět okolo sebe a zastavte se!!!

4. Plánování

Pokud je něco, co mě dokáže dostat do dobré nálady, je to právě plánování. Jsem snílek, který rád vymýšlí kdejaké akce. Necíte se dobře? Přemýšlejte...Co je váš sen? Zamyslete se a realizujte ho...Uvidíte, jak skvěle si  pak budete připadat. A že se zdá sen nereálný?! Tak makejte na jeho dosažení a během této cesty k cíli si plňte jiná menší přání. 

5. Jídlo

Jídlo...to je moje. Ochutnávám nová jídla, vařím si své nejoblíbenější recepty, nebo zkouším nové. Na jednu stranu je skvělé si moci dopřát, na co má člověk chuť. Ale...Nemůže si dopřávat moc často a moc hodně :D To pak nedopadá dobře. Plavková sezóna za dveřmi a co dělám já?! :D Asi budu muset ležet se zmrzlinou jenom doma. Dobrá rada pro vás: Zkuste si vybudovat závislost na zelenině a ovoci. Ale z vlastní zkušenosti vím, jak je ta zmrzlina v lednici lákavá. :D 

6. Lenošení

Vzít si knihu a jen tak se válet v posteli. Pustit si film a strávit celé dopoledne v posteli. Každý z nás si to občas zaslouží a pokud potřebujete načerpat energii, jednou za čas to aspoň mně dobije baterky maximálně. A když je pěkné počasí?! Tak si dopřávám odpočinek v houpací síti nebo na dece. 

7. Sport

Aktivní odpočinek je taky odpočinek. Do tohoto bodu jsem se zatím po zkouškovém ještě nedostala. Ale už se těším až si najdu čas na pravidelnou ranní jógu, venkovní běhy, procházky, plavání nebo jízdu na kolečkových bruslích. Zná někdo lepší cestu, jak být aspoň na chvíli tak šťastný jako při sportu?! Ach, ty endorfiny...

8. Přátelé a rodina

Pokud jste byli ve stejné situaci jako já a měli například zkouškové, pravděpodobně jste neměli tolik času věnovat se rodině a kamarádům. Tak je teď nejvyšší čas to napravit a někam vyrazit, nebo uspořádat letní grilovačku?!


Tak to byly moje typy k šťastnějšímu a uvolněnějšímu já. Také někdo řešíte tyto situace stejně? Nebo máte jiné osvědčené rady, jak se dostat z pracovního kolotoče? Dejte mi vědět.

Mějte se krásně, 

Vaše Ela 


© 2018 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky