Místa, která se mi už navždy zapsala v srdci...

08.04.2018

Jak už jste se možná dočetli, jsem člověk s velmi cestovatelskou duší. Není dne, kdybych nepřemýšlela nad tím, kam podniknu svou další cestu. Často se mi o cestování i zdá. Když jsem někde na cestě, tak se teprve cítím kompletní. Za svých 20 let života jsem už procestovala hodně míst a některé z nich na mě udělalo neuvěřitelný dojem. Která místa to jsou?

1. Barcelona

Toto katalánské město rozhodně patří k místům, které musíte navštívit. Co mě na Barceloně tak učarovalo? Kde začít...Barcelona je zároveň moderní, ale i historická, se spoustou zeleně, mořem a skvělým vibes. V Barceloně jsem byla dvakrát a byla jsem z ní naprosto uchvácená. Myslím si, že je to místo, které za den rozhodně nestihnete projít. Je tam toho prostě tolik co dělat. I já vím, že je ještě spousta míst, která jsem neviděla a musím to v budoucnu rozhodně dohnat. O:)

Nejlepší spoty Barcelony: 

  • Sagrada Familia-úchvatný chrám, který v Barceloně nechal postavit známý architekt Antonio Gaudí, chrám má natolik odlišnou podobu, od všech staveb, které známe z České republiky, že vás určitě dostane.
  • další stavby Gaudího-po celé Barceloně naleznete několik domů a staveb od tohoto architekta a všechny jsou tak vyjímečné, že z nich budete nejspíš paf, tak jako já :D Doporučení od Ely: Casa Mila, Casa Batlló, Park Guell(tam si třeba budete připadat jak v Jurském parku :D)
  • třída La Rambla-kde si můžete nakoupit jak suvenýry, tak i oblečení, nebo zajít na místní tržiště a vybrat si z několika druhů ovoce, ryb, uzeniny, atd. Tato čtvrť na vás rozhodně přenese svou jedinečnou atmosféru.
  • úchvatný přístav- tam je skvělý si jen tak sednout a nechat se třeba okusovat racky :D a samozřejmě vnímat celkovou atmosféru a kochat se pohledy na přístav.
  • Montjuic-kopec, na kterém se konala olympiáda, nejenže je tam ještě spousta sportovišť, ale disponuje i neuvěřitelnou fontánu, ale najdete tam i nádherný výhled snad na všechny krásy Barcelony.

Míst v Barceloně je fakt mnoho a věřím, že si tam každý najde to svoje. 

2. Londýn

Taková klasika a místo, které má rád snad každý. Když jsem do Londýna jela, bylo to v době, kdy všichni z mého okolí v Londýně už byli a já Londýn pokládala za takový mainstream, kam je dobrý jet a vidět ho, ale neměla jsem od tohoto města velké očekávání, ale to se změnilo snad hned v okamžiku, kdy jsem dorazila na místo. 

Do Londýna jsem jela v rámci poznávacího zájezdu, takže vám je asi jasné, že jsem viděla všechny ,,běžné" spoty. Vlastně ani nevím, co mě na Londýnu očarovalo tak moc. Byla to prostě asi směsice všeho-krásného počasí, hezkých míst, dobré nálady a místních pokrmů. 

Nejvíc se mi do paměti zarylo Londýnské oko a ten výhled z něj, wow! Tower Bridge, Chinatown, fenomenální Fish and Chips a hlavně všechny Londýnské parky, které jsou plné zvířat-veverky jsme tam viděli běhat snad na každém kroku a jak byli přítulné?! 

3. Miami

Dovolenkové místo pro všechny milovníky válení se a pohodičky. A přesně to, jsme v Miami dělali my. A bylo to báječný. Miami má tak neuvěřitelné kouzlo a dodnes na něj vzpomínám. 

V Miami jsme strávili všeho všudy tři parádní dny. Plné hamburgerů, nákupů a odpočinku. Taky jsme si na den půjčili auto a projeli Miami skoro celé, od plážové po moderní část, až do downtown. Zastavili jsme snad na všech vyhlídkách a máme mraky fotek. 

Byl to náš první konktakt s Amerikou a bylo to parádní. Ono už jen vidět jiné křižovatky, auta, mnohoproudé dálnice, výškové budovy, setkat se s místními lidmi, kteří šíří optimismem, nebo se vyfotit u budky pro plavčíky a domy zbohatlíků má jednoznačně svoje kouzlo. 

4. Cozumel-Mexiko

Návštěva ostrova Cozumel je vlastně téměř stejný případ jako u Miami. Hlavně jsme tam totiž odpočívali v jednom plážovém resortíku. Podnikli jsme ale i výlet, kdy jsme jeli s průvodcem po vyhlídkách na Cozumelu, vedl nás i parkem, kde volně žili opravdu velcí ještěři. Ochutnali jsme také místní tequilu. Hodně tequily s hodně velkým milovníkem tohoto nápoje :D A viděli jsme i typické mayské pyramidy. 

Co mě na Cozumelu tak dostalo? Atmosféra. Lidé jsou tak pozitivní a dobře naladění. Cozumel prostě žije. A nepopírám, že velkou váhu na mém pocitu mají i mexické pokrmy. Měla jsem totiž snad ty nejlepší Tacos na světě! Mňam! :D


Tak to bylo pro dnešní článek vše. Zařadila jsem sem opravdu pouze srdeční místa, ale oblíbených míst mám spoustu. Zajímaly by vás třeba i jiné typy na další místa? Dejte mi vědět!

Mějte se krásně,

Vaše Ela 

© 2018 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky